Alla inlägg den 20 november 2008

Av cecilia carlsson - 20 november 2008 21:24

vilken hårfärg ska jag ha?

jag har vart taggad på brunt nu i mer än

ett ½halvår, men det är så himla många

som gjort det just nu. ska jag göra massa

blonda slingor or ska jag färga det helbrunt?


KAN ALLA KOMMENTERA VAD NI TKR!!!

Av cecilia carlsson - 20 november 2008 12:58

försov mig lite idag -.- men gick te skolan iaf. sen när jag kommer dit så säger alla att vi ska ha engelskaprov första lektionen. så jävla dumt för jag trodde att vi hade fysik prov idag o engelskaprov imorn. så jag hade pluggat på fysiken tills idag o skulle få ig om jag gjorde engelskaprovet. så jag gick hem typ 1 min innan lektionen började. kom hem till mamma, då pratade jag lite med henne :) sen så satte jag igång å pluggade lite på fysiken som är tills imorn. ahahah, mamma gick ut å gick så jag la mig på soffan å somnade. vaknade vid 11 och satte igång me plugget igen. nu är klockan ett och jag ska strax äta. och idag ska jag verkligen ut och springa! hör av er om ni ska med.    tjing tjong långkalsong.


19.50

var ute å sprang i ngn timma. kom hem å duschade, satte i hårinpackning.

o pluggade, nu ska jag snart skölja ur inpackningen, sen ska jag dricka fruktdrinken som jag mixat och kolla tv.  alla som läser; FRÅN OCH MED IDAG SKA JAG BLI NYTTIG!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards