Alla inlägg under oktober 2008

Av cecilia carlsson - 31 oktober 2008 18:28


blev att tare lugnt först, senare packa och gå hem till alex. där kollade vi på festival och jag fixade mig. sen så blev det utgång. kvällen sög i början - gick mest runt & drev ute i kylan, bättre blev det när sara,sandra & tove kom ut. först drog vi te sossso&kajsa. där vare ngn jävla bitch som stog o skällde ut mig för ngt ;s skrek att jag var en fitta och massa. mahah' sara och jag gick därifrån och började gå mot lusten, när vi kommit till typ farfarsbacken så ringer hon idioten och skriker att jag har tatt fel sko och massa. jag kollar ner på skorna o märker att jag fan har gått hela vägen i ena min sko & ena hennes. skyndar oss tillbaks o kastar in skon te henne. får min och går igen.  sara tove,jag,sandra,kalle&alex.  vi fårskjuts av anton till lusten. hahaha och där uppe hände det ju masssa trevligt. hahahhahah*

efter typ 2 timmar går alla på festen därifrån så vi går te jocke. där stog hans granne o sa att vi inte fick gå in så stog därute o pratade. sen tog jag sällskap med åhlin och högsten bort till jouren där jag gick upp te alex och sov.            kvällen vart rätt nice tillslut. tacktill sara,sandra & tove

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards