Alla inlägg den 7 november 2008

Av cecilia carlsson - 7 november 2008 17:37


tjofräs.

efter skolan gick jag hem, tv ' sen kom kalle&lukas. mamma

gav oss pengar till att gå och hyra filmer. så vi drog iväg & hyrde

sex and the city och ngn riddar film som grabbarna ville ha ;s

och nu är första filmen slut och calle har precis kommit. dom

ska väl kolla riddarfilmen och jag ska fixa mig. först blire väl klippan

och spela lite rockband. sen kanske upp o kolla a-lanet, och

sen ute o träffa folk,  blir väl en såndär B-fredag som vanligt!

nås under kvällen på 0768955522,      


01.46

blev inget klippan utan vi drog ut direkt, iväg till lanet däre verkligen

sööög & luktade kavjar! gick till grillen och åt pizza. sen gå till bruce

men gick därifrån VÄLDIGT fort.  fyfan va äcklig -.-   jaja typ stan.

men de sög så jag,jocke & denise gick hem te mig o kollade film. men

ut igen till ngn parkering däre var väldigt mkt folk.  och shit vilket

liv det var.  verkligen hur mkt bråk som hellst. alla bråkade med alla ;o

sen gick ida på ronja och börja slå henne. o efter de mig & sen sandra

liksom utan anledning. sjukaste tjejen.se  men sen kom anna vår

räddare och typ spöade skiten ur henne. himla massa blod och anna

rockade fetttttt! mhaha, kom hem runt halv 2 o då blev det massa

snack med mammsi <3 sen sängen.    hjärta på toppentjejorna

sara,sandra och tove. ni är för guld!                  pussändå*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards