Alla inlägg den 9 november 2008

Av cecilia carlsson - 9 november 2008 21:02


upp tidigt imorse och åka iväg till karslunds arena. på distrikts träning. först teori sen ut på planen o träna.  kändes för konstigt att komma ut på gräs igen nu när man vart inne så länge.. & jag är absolut inte nöjd med min insats,   jag  är så himla osäker på mig själv så jag vågar ju inte ta för mig.. när dom andra är  så duktiga. och förkyld som fan, så kondisionen ligger på minus. typiskt! men visst äre så.. att när man verkligen ska visa sig bra så gör man sin sämsta insats och allt blir fel. tur att ingen åkte ut idag. så får jag en chans till på mig att visa vad jag går för. så nu äre hårdträning tills träningen i januari. aja. skulle ha tränat med skyllberg direkt efter med men jag kände mig verkligen inte bra kroppen efter att ha tränat med min förkylning. så mamma,ellen,moa & lovisa kom och hämtade mig. vi åkte te toys r us och köpte present till ellen. sen hem till dom o hämta grejs. sen åkte jag mamma & syster förbi hemma hos m&m för att jag skulle kolla om hon hade sin gamla pälsmössa kvar. upp på vinden och hittade lite fler godingar. en ursöt jacka, marwin annorak, paraply & kuddar till rummet.

sen vare ju även minkmössan&halsduken. tackkkk mormor!  morfar har även blivit döv på ena örat. stackarn <3   åkte förbi donkan på vägen hem. för fet nu alltså.   när vi kom hem så la vi oss alla tre framför tv:n och somnade -.- vaknade igen vid sju så blev det mat och ensam mamma söker. nu ska jag och mamma äta glass och kolla på tv. ny skolvecka imorn måste vara taggad!

 pussssssssssss och jag har typ massa damp öhdfdbadnabfqiöqfvbieawsn

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards