Alla inlägg den 12 november 2008

Av cecilia carlsson - 12 november 2008 11:11


gick till skolan oh fick veta att roffe var sjuk. så det blev ingen tyska lektion idag. osis för mig för då kunde jag ha haft sovmorgon ju -.- men de blev att sätta sig i omklädningsrummet med anna och mathilda o snacka i en timme, tills idrotten började. efter lektionen så gick jag hem och ja.. nu sitter jag här. har rast till typ 1.  hejs sålänge :)


20.28

gick tbx till skolan och hade so. fick veta att vi ska ha en uppsats skriven o klar tills 4/12. jag kommer aldrig hinna med de nu, när vi har två prov i veckan liksom ;s sjukt mkt!   sen elevensval och jag började måla min stora bild. det kommer bli helt fel. de känner jag på mig. inte bra alls. hem och  typ sova lite. sen så åt jag & duschade. nu kollar jag o syster på bonde söker fru. sen äre efterlyst


20.34

HAHAHHAHA, MÅSTE BARA BERÄTTA EN GREJ. mamma pratade med mormor i telefonen. & så typ sa mamma. både cicci och lovisa vill gå frisör.

mormor ba: ja men då kan dom ju starta salong tillsammans. mammma ba: umh ja de kan dom ju. mormor: ja men vad ska den heta då? mamma: jadu.. inte vet jag. mormor: kanske. systrarna K ? mamma: ne men de går ju inte. dom heterju carlsson me C. mormor: jamen typ lalanders. mamma: ne men dom heter ju inte lalander i efternamn som du! mormor: ne juste. men nu vet ja (I) dom ska heta- CAATS!  hahahhahahahahah. dummaste jag har hört! MIN MORMOR ROCKAR FETTTT! <3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards