Alla inlägg den 16 november 2008

Av cecilia carlsson - 16 november 2008 14:40

vaknade vid tolv. gick upp och åt frukost framför tv:n, sen bäddade jag sängen och lovisa hjälpte mig att städa upp lite i garderobsrummet. sen hoppade jag in i duschen och fixade mig litegrann. nu ska familjen åka iväg till farmor&farfar. för vi ska typ ge farmor ngt paket eftersom att hon har fyllt!  blir för kul att träffa tilda o linus. saknar skitungarna för mkt nu. <3

jaja skriver mer sen när jag kommer hem, pusssi


17.15

hej igen, nu har vi just kommit hem från f&f. när vi kom dit så typ öppnade hon paketet o så. hon fick en såndär digital fotoram, sån vill jag fan med ha ;o skit frän. aja sen blev det fika, massa kakor,bullar & tårta. mums! efterde prat och lek med småttingarna, älskardomverkligen. vi gick upp på vinden en sväng för tildis ville kolla om de var ngra råttor i råttfällorna -.- hahhaha det vare också, en stackars lite råtta låg död i en av fällorna. sen så åkte vi därifrån. åkte te ica och köpte lite mat och så. jag fick också tre filmer. guld! ska nörda imorn när vi är lediga. haha.  nu ska jag packa upp alla ouppackade väskor som jag har och leta efter mina nycklar som är försvunna ;s hoppas på att hitta dom. ikv äre ensam mamma söker som gäller.   


23.59

en stund innan ensam mamma söker kom johan & alex hit. dom hade med sig en film från när jag o johan gick i 3:an och var på klassresa i arvika, mahahahah för kul!   kollade lite på den sen kollade vi på ensam mamma söker. efter det kollade vi klart på arvikafilmen. o satte på massa inspelade filmer från när vi var små.  vid halv 12 gick vi ut en sväng. svinkallt"  in och nu kolla på film. dom slaggar här inatttt. tjing!

bild på sötisjohan>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards