Alla inlägg under november 2008

Av cecilia carlsson - 30 november 2008 20:08

gårdagen var verkligen guld! imorse vaknade jag och gick upp o åt julskinkemacka. sen packade jag upp ngra väskor som jag hade, sen åkte jag iväg till åsbrohallen och tränade. farfar hämtade mig och syster där. åkte hem te dom och duschade och fixade. sen vart de massssa knäppt när mamma o pappa kom. så jag sket i att följa med dom och lovisa till örebro, på julskyltningen,  stannade hos f&f tills jag tog bussen hem. hem och julpyntade i mitt rum. inte klar än men.. nästan, forstätter imorn"  nu kom rästen av familjen hem så. nu ska jag upp o kolla tv. hejdå!

Av cecilia carlsson - 28 november 2008 14:29

hejsvejs, dagen började med att vi hade adventsfirande i kyrkan. när man skulle sjunga sånnadär bibellåtar så bestämde vår klass att vi skulle ta i som fan. så vi sjöng inte så LITE falskt och ja.. de lät förjävligt! sen fick jag veta att jag fick mvg på svenskaprovet som vi hade förra veckan. 79,5 av 81 möjliga poäng. alltså 1½ poäng från högsta. jag rockkkkkkkar. sen fick vi veta sjöundersökningen också. vg där.  toppen, och efter de vare idrott. sen musik. lyssna på alla föredrag, så duktiga.  kom hem och packade väskan. nu ska jag och lovisa åka med morfar tbx till kumla. sen blire att sova där, guld! imorn tar vi bussen hem och tränar. sen äre tjejmys :D <3


02.00

tjing. kom te kumla och var hos m&m ett tag.sen skjutsade morfar mig till jennifer. där fixade jag mig. sen gick vi ut! regnade -.- gick runt lite. sen hem te jonte. oh vara där resten av kvällen. hände typ ingenting.. aja sen gick vi hem och åt lite mat. sen sängen. tackkk gumsi <3

Av cecilia carlsson - 27 november 2008 12:18

hallojs.  vaknade vid tio, pappa&mamma sa hejdå te mig och åkte iväg till sthlm. haha, jag duschade och åt frukost. sen tv och nu ska jag sätta på musik städa och sen göra mat.


jag har lagt ner så jädra mkt tid, jag har offrat allt. jag vet att det inte leder någonstans. för er är det skit samma vad jag än gör! nu skiter jag i de. jag är tusen gånger så stark som er, och det ni håller på med. ni tror det ska knäcka mig, ta kål på mig. men aldrig jag kommer alltid ha försprånget..

Av cecilia carlsson - 25 november 2008 18:21

helt urtrött idag alltså. före första så målade jag på min bild till kl. ½1 inatt för att jag trodde att det var inlämning idag. men då visar det sig att det inte var förns om en vecka. snacka om onödigt! sen lägger jag mej och wilma hoppar upp i sängen och ska sova med mig. så har legat och skavit mot en såndär jävla plaststrut, mahah. jaja fick köra en kvart i åtta imorse med.  skolan gick okej, vi hade svenskaprov på ordklasser, gick helt utmärkt ( tror jag iaf ).  gick till mammas jobb och handlade lite med henne. sen hem och kolla på project runway och topmodel. somnade lite också! sen skalade jag potatis och hjälpte mamma med maten. jag ska äta koldolmar idag, feting goding maten ju.  synd ba att ingen annan i min familj tkr om de. så dom ska äta falukorv. hahah men vad gör de? mer koldolmar till mig :) efter maten ska jag slinga håret. det får bli blont den här gången. sen efter de sy nytt löshår. och sen fixa lite inför imorn. då drar vi te sthlm med klassen och d:arna.  blir guld. tjulululu

Av cecilia carlsson - 24 november 2008 19:10

HAHAHHAHAHAHA, när jag kom hem från skolan möttes jag av min snyggginghund, som har fått en såndär plasttratt runt halsen.  mamma

hade tagit med henne till vetrinären för att hennes häl var svullen. då

visade det sig att hon hade haft ett sår som hon slickat så mkt på, så det

blivit jätte inflamerat och hon hade fått en hårsäcksinflamation. världens

äckligt långa hårstrå som hade växt innåt istället för utåt ;s jaja. nu ska

hon ha den i tio dar.    pluggat hela dagen, svenska prov imorn. hoppas

det går bra nu.  tvtvtv nu. hejhej*

Av cecilia carlsson - 23 november 2008 22:05

vaknade vid 11, jocke sussa här inatt' han åkte hem och jag packade väskan o käka frulle. sen skjutsade mamma mig till åsbrohallen, tränade med skyllberg. riktigt kul!  senså hade jag glömt mobilen hemma, mamma skulle hämta mig. men hon kom aldrig. då låna jag ellens mobil å ringde. då säger pappa att han har lurat med mamma te motala ;o haha så dom har skitit i mig.  busssssssssssssssssigt haha. jaja pappa ringde farfar som kom å hämtade mig. hem te f&f å äta lite. sen kom mamma o pappa äntligen. vi åkte hem och jag somnade. vaknade och pluggade pyttelite. sen kollade jag på ensam mamma söker. å sen tänkte jag sova. men så började wallander och jag fasnade, så nu måste jag kolla klart -.- och de slutar så himla sent! dagens plus+   fick träningsställ av skyllberg. mkt bra, thanks så väldigt mkt :)

Av cecilia carlsson - 22 november 2008 22:25

vaknade vid 9. sandra ringde fem min efter de, och frågar om jag ska med till virginska o kolla öppet hus. självklart skulle jag de. hade en halvtimme att göra mig iordning på -.- men de gick bra haha!  nu har jag nästan helt bestämt mig om vad jag vill gå. frisör, verkar verkligen roligt! senså åkte vi hem. när jag kom hem så var kalle å lukas här.  tv:n och sen lite fix, ut och frysa arslet av sig.  vid halv 11 kom jocke också te stan. vi alla drog hem te mig och så blev det massa film och tv, guld at träffa jennifer&amanda idag med <3

Av cecilia carlsson - 21 november 2008 22:16

skolan först. senså hem, kalle,calle,lukas,alex & ted kom. tv o chill senare blev de att gå te roffes studio och lyssna på johan och fille. och johans låt, när jag hörde blev ögonen helt tårfyllda ;o sjukt fint!  sen lyssnade vi också  på ngn tjej när hon sjöng klippanlåten. mihi, gick å mötte jocke sen gick vi till klippan. vidare ut runt och frös. gick hem te mig och kollade film. vid ½4 gick alla hem.  då blev de sängen *

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards