Alla inlägg den 20 december 2008

Av cecilia carlsson - 20 december 2008 07:25

nanana.  nu har jag vart uppe i typ lite mer än ett dygn, lanat sen igårkväll'   blir inte så mkt cs eftersom att ingen vill ha mig i teamet haha. men..  har typ spelat sen vid 4 gick jag, joel, johan & masse ner till hotellet och fick mumsig hotellfrukost av joelsmammi. tbx upp och jag la mig o halvsov i ngn timma. funkade inte så bra efter smo att alla gapar o skriker, klappar händerna och dampar feting jobbbiga!!!!  haha nu sitter jag och väntar på att få gå till träningen. så att jag kan få gå hem, duscha, byta kläder och fräscha upp mig lite. men än så länge är det 4 timmar kvar tills dä. ska väl spela lite spel på jesper och sen sova lite till.  funderar på hur fan jag ska orka med att träna ;s hahah det får lösa sig. mer senare >


15.46

träningen gick faktiskt rätt ok. inte alls så trött som jag trodde, vi fick julklappar utav vasil också, tackk! efter tränignen gick jag hem, duschade & åt. ner till lanet igen. just kommit hit nästan alla ligger och sover. mahah


17.59

tovsan kom ner till mig och lanet för en liten stund sen. vi har spelat lite cs fast vi vart kickade överallt. konstigt alltså ;o hahahhah. nu är sötisen hemma. hon kommer tbx senare. nu ska jag spela bubbles


01.37

tove kom tillbax men åkte iväg och åt efter en stund. då gick joel och jag ut en sväng. hamnade i en busskur tillslut. gick tillbaks  oh då spelade jag & tove mer bubbles. sen satte vi på sunes jul. jag somnade i en halvtimme typ. sen 6 min i tolv så åkte jag, tove, anton & ngn som jag glömt bort. ner med masse till shell/ 7eleven. och köpte lite godis o så. var tillbaks efter två min. jag poppade popcorn och satte mig i soffan. somnade lite.. nu ä jag vaken men föööööööööööööööööör trött.


06.49

nu har jag sovit en stund. vaknade med tuschpennesträck i hela ansiktet & popcorn i hela håret. tackkk alla, -.-  nu packar  jag ihop mina grejer och drar hemmåt. masse skjutsar.  :)  sängen på dirr. tack för helgen alla <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards