Alla inlägg den 16 december 2008

Av cecilia carlsson - 16 december 2008 17:53

hallo rumpor, började med att gå upp, fixa mig, äta frukost o kolla på julkalendern. sen bussen te skolan. kollade på ngn svart-vit film i aulan om andravärldskriget. riktigt segt eftersom att  filmen var TRE timmar lång -.-  jaja slapp ju lektionerna iaf. sen mat o efter de svenska. fast vi fick lyssna på ngn tjej som hade bott i palestina eller va de va? ;s  skrattade mest åt tony. så jag hörde inte så bra!  senså bild. vi fick köra ngt roligt rollspel. dö kul - jag fick va ett barbord hahhaha. sen slutade vi. då gick jag och köpte försenad födelsedagspresent till mamma.  sen gick jag också till letex. hittade en ursnygg cardigan som jag köpte. sen tog jag bussen hem te åsbro igen.  fikade med f&f. sen somnade jag i sofffan.  vaknade för en stund sen. då blev de tv. nu kom siv & bengt. f&f ska tydligen fira mini jul till sammans. så nu ska vi äta tomtegröt, dricka glögg o massa -.-  haha tjingtjing


23.54

guuuuud. jag dör klockan är fan snart tolv och jag sitter helt fastklistrad framför titanic. den började nio.  och jag har sett den tusen ggr. men ändå, man kan inte få nog av den. nu börjar det riktigt sorliga och jag gråter som fan. det är så jävla fint! efter filmen blire duschen sen sova. kommer dö imorn bitti när jag ska upp.  <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards