Alla inlägg den 9 december 2008

Av cecilia carlsson - 9 december 2008 20:10

morgonen började med en jätte kort itv, sen vart det mekanikprov. det gick rätt okej faktiskt, blir nog g! senså var det luciaträning så jag missade matten. jätte skönt ju,   efter de engelska.  på lunchen så gick sandris ochjag till bilden och lånade färg, sen målade vi tomtar & gran på våra fönster i klassrumet, tradition som vi haft sen sjuan. det blecv ur gulligt. sen svenska' vi håller på att träna till nationella proven. svåååååårt säger jag bara. sist så hade vi bild. fast det kom ngra från alle och så var vi tvungna att lyssna på typ teknik och natur. dö trist, iaf slutade och gick hem åt glass och kollade på tv. sen pluggade jag på tyskan.  efterde så städade jag rummet. och sen gick jag och mamma te ica och köpte glögg.  hem och äta pepparkakor och dricka glögggg.  och sen gick vi ner och provade lucia linne. hittade faktiskt ett som passade, tur de haha. nu kollar jag på s.o.s familj och sen ska jag plugga mer. måste få mvg imorn. tagggga,

hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards