Alla inlägg den 8 december 2008

Av cecilia carlsson - 8 december 2008 19:22

gokväll bloggen,  skolan som vanligt. fick en poäng ifrån vg på engelskaprovet, det kändes surt!  sen alla rätt på kemiprovet. brabra. slutade 15.20 gick hem och somnade precis som allllltiiiiiiid, mammi kom hem och väckte mig. vi åt mat och senså pluggade jag lite på fysikprovet i mekanik som jag ska ha imorn, fast jag gav upp. ingen större idee att satsa i fysik. g räcker lugnt för mig där.  nu är det handboll som gäller, sverige-tyskland, tyvärr så blir sverige helt jävla utklassade. det står 18-30 te oss. vi suger multi.    blir ett lite ointressant inlägg till senare. tjiong


21.07

hejigen. nu har jag kollat på livet i fagervik och typ nyheterna. just nu går tankarna i mitt huvud kring vilken linje jag ska gå. det lutar ju mest åt frisör. men nu har jag även blivit sugen på att bli barnläkare. det är bara så himla mkt plugg för att bli de, jag känner inte att jag orkar med det! jag får väl fundera mer och återkomma när jag bestämt mig. haha  nu måste jag iaf plugga plugga och bara pluggga. döda mig,                    <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards